Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Home
Announcements
About
Aims and scope
Editorial Team
About the Journal
Submissions
Contact
Numbers
Policies
Section policies
Evaluation process
Open Access Policies
Revision policies
Ethics and good practices
Copyright note
Anti-plagiarism system
Privacy statement
shipping
Submissions
Guidelines for authors
Article Processing Charges
Call for papers
Search
Search
Register
Login
Search
Search
Home
/
Archives
/
No. 12 (2016): Revista San Gregorio. Edición especial Congreso CIAIQ 2015. AGOSTO 2016
No. 12 (2016): Revista San Gregorio. Edición especial Congreso CIAIQ 2015. AGOSTO 2016
DOI:
https://doi.org/10.36097/rsan.v0i12
Published:
2016-08-25
Full Issue
PDF (Español (España))
EDITORIAL
Introducción CIAIQ 2015
Ricardo Teixeira, Luis Eduardo Ruano, Antonio Pedro Costa
4-5
PDF (Español (España))
ARTÍCULOS ORIGINALES
Los trastornos mentales comunes y la medicalización: una perspectiva a partir de la etnografía institucional/Common mental disorders and medicalization: a perspective from institutional ethnography
Medeiros Fernandes Luciana, Alvarez Sanz Patricia
7-15
PDF (Español (España))
Entrevista familiar: relato de experiência/Family friendly Interview: experience report
Mayara Caroline Barbieri, Gabriela Van Der Zwaan Broekman Castro, Giselle Dupas
17-25
PDF (Español (España))
A pesquisa em psicologia na era digital: novos campos e modalidades/Research in psychology in the digital age: new fields and forms
Véronique Donard
27-35
PDF (Español (España))
Reinserción en la familia, mercado de trabajo, y comunidad según la visión del egreso de comunidad terapéutica/Reinsertion, labor market, family and community in the view of egress therapeutic community
Dayse Barbosa Vieira Santos, Daniel Raylander Da Silva Rodrigues, Karoline Batista Da Silva, Liliane Souza Pereira, Roberto Alves Pereira, Hermon Santos Branquinho
37-43
PDF (Español (España))
Altas capacidades / superdotación: identificación en el contexto de la formación del profesorado de ciencias/High abilities / giftedness: identification in the context of training of science teachers
Marcos Procópio Procópio
45-57
PDF (Español (España))
Language
English
Español (España)
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Index
Networks
Keywords